duminică, 17 ianuarie 2010

Voi cunoaste sunetul unor pasi deosebiti de-ai tuturora...

"Viata mea e vesnic aceeasi. Eu vînez gainile, pe mine ma vîneaza oamenii. Toate gainile se aseamana între ele, si toti oamenii se aseamana între ei. Asa ca ma cam plictisesc.
Dar daca tu ma îmblînzesti, viata mi se va însenina. Voi cunoaste sunetul unor pasi deosebiti de-ai tuturora. Pasii altora ma fac sa intru sub pamînt. Ai tai ma vor chema din vizuina, ca o melodie.
Si-apoi, priveste! Vezi tu, colo, lanurile acela de grîu? Eu nu manînc pîine. Mie grîul nu mi-e de folos. Lanurile de grîu mie nu-mi trezesc nici o amintire. Si asta-i trist!
Tu însa ai parul de culoarea aurului. Va fi, de aceea, minunat când ma vei fi îmblînzit! Grîul, auriu si el, îmi va aminti de tine. Si-mi va fi nespus de draga murmurarea vîntului prin grîu..."

"Micul Prinţ", XXI, p.90

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu