duminică, 18 iulie 2010

Lumina unei vieti

Os invito a visitar Lumina unei vieti ("La luz de una vida"), el blog de una veterana profesora de lengua rumana, la madre de una buena amiga de nuestro cercul Aici Bilbao. Es una iniciativa muy interesante, un precioso blog de memorias (en rumano con posibilidad de traduccion).
"Încă de la început mi-am îndrăgit mult profesia. Primii mei elevi erau în clasa a III-a, cu opt ani mai mici ca mine.
În afara orelor de curs făceam des vizite la domiciliile elevilor, așa că în scurt timp am reușit să cunosc nu numai elevii, ci și oamenii satului, cu care mă înțelegeam foarte bine și care mă respectau, iar la rândul meu îi respectam și eu, așa cum trebuie să fie un cadru didactic..."
El enlace:
http://victoriapohoata.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu