duminică, 29 august 2010

Al jardí del teu cor...

Pentru Santi si Manel. Desde aici Bilbao hasta Barcelona. Santi es un chico catalán enamorado de la lengua rumana. Conectamos muy pronto, construyendo un eje vasco-catalán lleno de complicidad y amistad. Chateamos en rumano y en catalan y en castellano y lo que haga falta. Envía fotos alucinantes, ya lo habréis visto. Se vino en junio para el cercul y nos dio todo lo que tenía y un poco más. Es una pasada! Por eso, ya estamos tramando un nuevo meeting otoñal con los ingredientes más deliciosos: plimbarile, cafecito, literatura rumana leída en muchas lenguas, geopolíticas ibéricas y dacorrumanas...
En la foto, nos veis con Gabriel, Liliana y sus padres en un momento muy especial del cercul de junio, durante una nueva estancia de Gabriel en el hospital (muy pocos días después le dieron de alta)

2 comentarii:

  1. La multi ani!!! Ce mai pot zice, draga Saaber? Nu am mai cuvinte decât cele a multumitei de tot ce am mai învatat cu tine si cu blogul tau despre România, da, dar si despre muzica, poezia, peisajele, lume... inima ei. Când am "cazut" la Aici Bilbao eu doar doream cineva cu care puteam vorbi si practica limba, cu toate greselile mele lingvistice fara prejudecati (nu este usor de învatat singur si din pacate nu am gasit nici un profesor "serios"). Mai mult habar nu aveam despre tara si taranii. Dar deodata am întâlnit cineva ca "iubeste" România, cu toate sensuri a termenului. Dar mai ales nu este român, ci basc! Cu un om astfel, cum pot nimeni nu sa lasa seduce de cultura româneasca? Si de o tara minunata ca putin cât putin vei ne oferind la blogul? Nu numai asta, ci si cultura basca si, de ce nu? cultura catalana vazuta de afara. Ti-am întâlnit personal în cercul, si am întâlnit prietenii cu care as vreau sa facem un alt cerc foarte curând. Ce mai pot zice, Saaber, ca nu mai sa stii? Felicitari de ziua ta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Moltes gràcies, és un comentari molt especial. Ja saps que no parlo be català. Dar as vrea sa spun ca esti un mare prieten meu care m-a venit cu micul blogul aceasta. Meravellós!

    RăspundețiȘtergere